СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
на засіданні педагогічної ради школи Директор опорного загальноосвітнього
протокол № 10  від 28 серпня 2018 року навчального закладу Кагарлицька
  ЗОШ І-ІІІ ступенів №3
  _____________________Н.В.Коваленко
  28  серпня 2018 р.

 

 

 

 

ОСВІТНЯ  ПРОГРАМА

опорного загальноосвітнього навчального закладу

 Кагарлицька  загальноосвітня  школа

І-ІІІ  ступенів  №3

 

 

 

 

 

Кагарлик

2018

 

 

 

Зміст

І. Загальні положення

1. Призначення школи та засоби його реалізації

2. Опис моделі випускника школи

3. Цілі та задачі освтнього процесу школи

4. Навчальний план та його обгрунтування

5. Особливості організації освітнього процесу

6. Показники (вимірники) реалізації освітнього процесу

7. Процеси розвитку, виховання і соціалізації в школі

8. Програмно-методичне забезпечення освітньої програми

 

ІІ. Освітня програма початкової школи

  1. Вступ
  2. Загальний обсяг навчального навантаження
  3. Навчальний план
  4. Перелік навчальних програм
  5. Перелік, зміст, тривалість і взаємозвязок освітніх галузей, дисциплін. Логічна послідовність їх вивчення
  6. Очікувані результати навчання здобувачів освіти (реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей)
  7. Вимоги до осіб, які можуть розпочинати навчання ща програмою
  8. Форми організації освітнього процесу
  9. Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти
  10. Очікувані результати навчання за освітніми галузями

ІІІ. Освітня програма школи ІІ ступеня

  1. Вступ
  2. Загальний обсяг навчального навантаження
  3. Навчальний план
  4. Перелік навчальних програм
  5. Перелік, зміст, тривалість і взаємозвязок освітніх галузей, дисциплін. Логічна послідовність їх вивчення
  6. Очікувані результати навчання здобувачів освіти (реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей)
  7. Вимоги до осіб, які можуть розпочинати навчання ща програмою
  8. Форми організації освітнього процесу
  9. Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти
  10. Очікувані результати навчання за освітніми галузями

ІV. Освітня програма школи ІІІ ступеня

  1. Вступ
  2. Загальний обсяг навчального навантаження
  3. Навчальний план
  4. Перелік навчальних програм
  5. Перелік, зміст, тривалість і взаємозвязок освітніх галузей, дисциплін. Логічна послідовність їх вивчення
  6. Очікувані результати навчання здобувачів освіти (реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей)
  7. Вимоги до осіб, які можуть розпочинати навчання ща програмою
  8. Форми організації освітнього процесу
  9. Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти

 

Розділ 1

Призначення школи  та засіб її реалізації

Призначення школи полягає в наданні  якісної повної загальної освіти дітям шкільного віку мікрорайону школи, забезпеченні їх всебічного розвитку, виховання і самореалізації особистості яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

Сьогодні освіта вже не підготовка до життя, а спосіб життя. Завдання школи полягає у формуванні глобальної компетентності учня, необхідної кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності. Глобально компетентні люди мають застосовувати такі якості, характеристики і здібності, щоб не лише вивчати навколишній світ, а й жити в ньому. Педагогам, щоб допомогти учням стати глобально компетентними, потрібно не тільки розвивати ці якості у собі, а й шукати способи їх розвитку в учнів.  За експертними оцінками, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями.

Потужну державу і конкурентну економіку забезпечить згуртована  спільнота творчих людей, відповідальних громадян, активних і підприємливих. Саме таких повинна готувати середня школа України. Центральне місце в системі освіти належить середній школі. В школі ще можна вирівняти дисбаланс у розвитку дітей. Світогляд закладається саме в сім’ї та школі. У школі формується особистість, її громадянська позиція та моральні якості. Тут вирішується, чи людина захоче і чи зможе навчатися впродовж життя.

 

Повний документ можна завантажити ТУТ